特定商取引法に基づく表示
〒 170-0005
東京都豊島区
南大塚3 丁目36番7
南大塚T&Tビル 5階 503号室
- 特別配送の商品につきましては、別途手数料がかかります。商品のオーダー確定時に、手数料が表示されます。
- 商品の購入画面で発送時期の記載がある場合は、記載どおりの発送となります。上記はオーダーメイドの商品も該当します。
- 想定外の事象により、発送が遅れる場合もございます。その場合、弊社よりお客様へご連絡をさせていただきます。
- ゴールデンウィーク、お盆、年末年始休暇時期に関しては、商品到着まで通常時よりもさらに1週間ほどお時間がかかります。
-
PayPal、Apple Pay、Google Pay、Shopify Pay、PayPay、MerPay、Paidy、
7-Eleven、Lawson、MiniStop、FamilyMart。
- クレジットカード払い
9. 支払い時期
-
クレジットカード(CC):各カード会社引き落とし日
10. 返品/交換/保証期間内の交換
【返品についての重要なお知らせ】
CYCLISMでは、サイズ交換または不良品交換の場合のみ返品を受け付けております。(イメージと色が違ったなどのお客様のご都合によるご返品はお承りしておりません。ご了承ください。)
返品リクエスト承認を受けるためには、以下の手順に従う必要があります。返品リクエストの承認を受けてからでないと、商品を返送することはできません。(承認がない場合、お品物のご返送をいただいても、お受け取りできません。)
また、サイズ交換または不良品交換を希望される場合、商品を受け取ってから7日以内にCYCLISMまでご連絡ください。承認なしに商品を返送された場合、返品は受け付けられず、送料はお客様負担で返送されますのでご注意ください。
【返品リクエストを送信する手順】
ホームページの右上にあるプロフィールアイコン、ホームページ下部の**「マイアカウント」リンク**、または以下のリンク(https://shopify.com/4124157/account)をクリックして、返品リクエストを送信してください。
1.アカウントにログインする:
2. Email欄にメールアドレスを入力し、「続行」をクリックします。
3.メールアカウントで、店舗から送信されたメールを開き、メール内に記載された6桁の認証コードをコピーします。
4.オンラインストアに戻り、6桁の認証コードを入力します。
5.返品リクエストを送信したい注文を選択する:
•注文に複数の商品が含まれている場合は、返品したい商品を全て選択してください。
6.返品理由を選択し、店舗宛てのメモを追加する。
7.「返品をリクエスト」をクリックする。
【返品リクエスト承認後】
返品リクエストが承認された場合、返品手順が記載されたメールをお受け取りいただけます。
商品が返品され次第、交換品をご用意いたします。お品物はお取り寄せする場合があるため、交換品の到着までに最大で14日ほどお時間をいただく場合がございます。
【サイズ交換に関する注意点】
お品物が交換できる条件:
- タグがついている
- ウェアに損傷がない
- ライドで使用していない
- 全ての付属品を同封できる (商品が入っている袋も損傷なくお返しいただく必要がございます。)
※セール品や限定品ではサイズ交換やご注文のキャンセルをお承りしておりません。(欠陥品である場合を除く)
※クラッシュリプレイスメントとしてお取り寄せしたお品物は交換・返品の対象外です。
※モデルチェンジ等により、旧モデルがご用意できない場合は、同等の新モデルへの交換をご提案させていただく場合がございます。
※弊社ウェブサイトでは、メーカー様から提供された正規の写真を利用しております。ご注文確定後、お客様のご都合によるカラー変更などはお承りしておりません。
※ご返送にかかる送料はお客様のご負担とさせていただきます。(当社からの交換品の発送は当社負担となります。)
【返送先】
宛名 : CYCLISM
住所:〒 170-0005 東京都豊島区南大塚3丁目36番7南大塚 T&Tビル 5階 503号室
また、伝票の内容詳細欄にご注文番号とサイズ交換に対する返送品であることをご記入ください。
記入例:「#○○○○サイズ交換」
1. Distributor
Cyclism LLC
2. Online shop name
Cyclism
3. Location
Business Address
〒 182-0036 Tokyo, Chofu-shi, Tobitakyu 2-29-8-202
Office, shipping and returns address
〒 170-0005
Tokyo Toshima-ku
Minami Otsuka 3-36-7
Minami Otsuka T&T Bldg. 5F
Room 503
4. Inquiry
Contact us by email or phone listed on the Contact Us web page.
※ If contacting us during non-business hours, we may temporarily store your contact details to contact you to support your inquiry during regular business hours.
5. Business hours
(Closed on Saturdays, Sundays and national holidays) 10am to 5pm on weekdays.
※ We accept online orders 24 hours / 365 days per year.
6. Associated fees other then cost of goods
Consumption tax.
Delivery charges. Any purchase under 15,000 yen will incur a delivery charge of 1,000 yen.
7. Goods extradition period
In stock product will be sent 1-3 days from the date of order. Out of stock goods may take up to 2 weeks from the date of order. Warrantied replacement of items may take up to two weeks from the date when Cyclism receives the warrantied item in question from the customer.
※ If there is a description regarding delivery period on the purchase page of the product, it will be sent as described. Such items include custom made products.
※ For items such as bicycles and bicycle frames, orders may be delayed 1-2 months due to international shipping. For AURUM Dolomite framesets, these are custom painted at the time of order and ship from SPAIN in 21-28 days as stated by AURUM. It may further take 1-2 weeks for CYCLISM to receive these bicycles or bicycle frames.
※ Delivery may be delayed due to unforeseen events. The customer will be notified of any delays.
※ Delivery may be delayed by one week during Golden Week, Obon, and New Year`s, and other Japanese Holidays.
8. Payment methods
- Credit Card
- PayPal, Apple Pay, Google Pay, Shopify Pay, PayPay, MerPay, Paidy, 7-Eleven, Lawson, MiniStop, FamilyMart.
10. Returned goods, exchanges and warranty replacement.
CYCLISM accepts returns only for size exchange or exchange of defective items. (We do not accept returns due to customer's convenience, such as the color is different from the image. Please understand).
To receive a return request authorization, you must follow the steps below. We will not be able to return your item(s) until we have received your Return Request Approval. (Without authorization, we will not be able to accept your return of the item(s).
Also, if you wish to exchange your size or exchange a defective item, please contact CYCLISM within 7 days of receiving the item. Please note that if you return the item(s) without authorization, the return will not be accepted and shipping charges will be borne by you.
[Instructions for submitting a return request
To submit a return request, please click on your profile icon in the upper right corner of the homepage, the **“My Account” link** at the bottom of the homepage, or the link below (https://shopify.com/4124157/account).
1. log in to your account:.
2. enter your email address in the Email field and click “Continue”.
3. open the email sent by the store in your email account and copy the 6-digit verification code found in the email.
Return to the online store and enter the 6-digit verification code. 5.
5. select the order to which you wish to send a return request: a. Click on the “Returns” button. b. Click on the “Returns” button.
- If your order contains more than one item, select all items you wish to return.
6. select the reason for the return and add a note addressed to the store.
Click “Request Returns" written in Japanese on the top right corner.
After Return Request Approval
If your return request is approved, you will receive an email with return instructions.
As soon as the item is returned, a replacement will be made available. Please allow up to 14 days for the replacement item to arrive.
Conditions under which items can be exchanged:
The tag is still attached.
No damage to the garment
The garment has not been used in a ride
All accessories can be enclosed (the bag containing the item must also be returned undamaged)
*We do not accept size exchanges or order cancellations on sale or limited edition items. (Unless the item is defective.)
*Items ordered as crash replacements are not eligible for exchange or return.
*In the event that an older model is not available due to a model change, etc., we may offer to replace it with an equivalent new model.
*Our website uses official photos provided by the manufacturer. We do not accept color changes for the customer's convenience after the order is confirmed.
The customer will be responsible for the shipping costs of returning the item. (We will ship the replacement item(s) at our expense.
Return address
Addressee : CYCLISM
Address : Room 503, Minami-Otsuka T&T Building 5F, 3-36-7 Minami-Otsuka, Toshima-ku, Tokyo 170-0005, Japan
Please also write your order number and the fact that this is a return for size exchange in the details column of the slip.
Example: “#○○○○ Size Exchange
11. Owner
Danny Robinson